سیاوش قمیشی - الکی اجرای تصویری زنده (گیتار) -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب منتخب

بدست سروش پیری زنده دل

در اینجا مطالب منتخب وبلاگ بصورت لینک وار قرار می گیرد:




92/12/9
2:8 عصر

سیاوش قمیشی - الکی اجرای تصویری زنده (گیتار)

بدست سروش در دسته

 

به نام او...

چهارمین اجرای زنده تعلق داره به سیاوش قمیشی و آهنگ بسیار زیبای الکی.

این آهنگ رو تصویری میذارم و از این به بعد هم سعی می کنم همه آهنگ ها تصویری باشن.

این آهنگ از یه ملودی ابتدایی و یه ملودی میانی که هر دوشون یکی هستن تشکیل شده که براتون نت هاش رو قرار میدم،

بقیه ش هم آکوردهایی هست که باید با ریتم بخونیدشون.


ملودی آهنگ الکی سیاوش قمیشی:

ملود این اثر رو دوست خودم آیدین درآورده.


آکوردهاش آهنگ الکی سیاوش قمیشی:

همونجور که تو عکس معلومه منبع آکورد مشخص شده.


آکوردهارو همه باره دار بگیرین.

خوندن این آهنگ چون تمپوی پایینی داره راحت به نظر میرسه ولی باید روی تحریر هاش هر بیتش یه ذره کار کنید،

ریتم هم چهار چهارم معمولی. که بعضی جاها می تونین پاساژ بهش اضافه کنین مثل کاری که تو ویدئو کردم.

فقط گرفتن آکوردهاش ممکنه براتون سخت باشه، من نحوه گرفتن آکوردهاش ماژور باره دارم متعلق به متد های راکه.

شما مطابق به پاپ بگیرین.


در آخر هم اجرای زنده تصویری آهنگ الکی سیاوش قمیشی (گیتار):

 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

لینک آپارات : http://www.aparat.com/v/SbnAY

لینک کانال من توی آپارات: http://www.aparat.com/light_angel1992

 




اگه توی زدنش مشکل داشتین بگین تا توضیح بدم.

خداهمراهتون، یا علی