بیل گیتس به مایکروسافت بر میگردد! -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب منتخب

بدست سروش پیری زنده دل

در اینجا مطالب منتخب وبلاگ بصورت لینک وار قرار می گیرد:




90/9/26
1:26 صبح

بیل گیتس به مایکروسافت بر میگردد!

بدست سروش در دسته گوگل، مایرکروسافت، اخبار آی تی، بیل گیتس، بازگشت بیل گیتس

بیل گیتس به مایکروسافت بر می‌گردد!

طبق شایعات منتشر شده از چند منبع موثق، بیل گیتس بنیان‌گذار مایکروسافت قصد دارد دوباره به این شرکت بازگردد تا سکان این کشتی را دوباره در دستان خود بگیرد.

حدوداً سه سال از جدا شدن بیل گیتس از مایکروسافت می‌گذرد و از آن زمان تا کنون مدیریت اصلی این شرکت در دستان استیو بالمر بوده است. البته بالمر نیز مدیر نسبتاً موفقی بوده و در این زمان توانسته تغییراتی اساسی و مفیدی را ایجاد کند که از جمله آن می‌توان به ساخت و معرفی ویندوز 8 و یا ویندوزفون اشاره کرد. اما با این وجود، حضور خود بیل گیتس قطعاً در موفقیت و حتی محبوبیت این شرکت در آینده نقش مهمی خواهد داشت.


بیل گیتس


از زمان مدیریت استیو بالمر، مایکروسافت نتوانسته موفقیت خیره کننده ای در هیچ زمینه ای بدست آورد ولی از طرف دیگر آنقدر هم ضعیف عمل نکرده است. حتی بسیار از کارشناسان معتقدند بالمر توانسته وضع مایکروسافت را با وجود رقبایی چون اپل و گوگل کمی از گذشته بهبود ببخشد اما تأخیر این شرکت در ورود به حوضه موبایل و تبلت و از طرف دیگر موفقیت چشم گیر اپل و گوگل، باعث نارضایتی بسیار از طرفداران مایکروسافت شده است.

بسیاری معتقدند که از زمان جدا شدن گیتس، مایکروسافت کمبود استراتژی داشته است هرچند کارهایی چون یکپارچه سازی پی سی ها، تبلت ها و اسمارتفون ها خود یک استراتژی بسیار مهم برای این شرکت قلمداد می‌شود، اما کارشناسان بر این باورند که مایکروسافت در ساخت و تولید محصولات انقلابی کند عمل می‌کند و همیشه در حال تعقیب ایده های دیگران است. برای همین نیز گیتس قصد دارد دوباره مدیریت این شرکت بزرگ را در دست بگیرد تا شاید بتواند اوضاع را کمی سر و سامان دهد.

این شایعه که گیتس به مایکروسافت بر خواهد گشت، توسط یک مدیر بلند پایه از طرف یکی از نزدیکان گیتس نقل شده است. البته این شایعات در بسیاری از موارد نادرست از آب در خواهند آمد اما اگر واقعاً گیتس به مایکروسافت برگردد، حد اقل می‌توان امید داشت که وضع از آنچه که هست بدتر نخواهد شد.

منبع:http://ostovarit.com/