اخبار موسیقی -
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب منتخب

بدست سروش پیری زنده دل

در اینجا مطالب منتخب وبلاگ بصورت لینک وار قرار می گیرد:




90/7/5
12:55 صبح

به دنبال بهترین صدا ، یا به دنبال تخریب چهره ی هنرمندان ؟!!!

بدست سروش در دسته محسن چاووشی، اهانت امید به محسن چاووشی، تخریب محسن چاووشی توسط امید، امید ها نا امید شد، اهانت به محسن چاووشی

به نام او...

 

 

امیدها نا امید شد!

 

توهین خواننده بزرگ کشور (امید)به صدا و هنر محسن چاوشی !

 

منبع: موزیک باران............



چند شب گذشته در حالی که اتفاقی مشغول تماشای برای Next Persian Star در شبکه Tv Persia بودم پس از پایان اجرای یکی از شرکت کنندگان و شنیدن نظرات داوران در مورد شرکت کننده ، در حالی که شرکت کنندگان در حال ترک صحنه بودند و صدای استدیو نیز بسته نشده بود متاسفانه صدای هنرمند بزرگ کشورمان شنیده شد که با گفتن جمله ی " حال کردین چه تیکه ای بهش انداختم ؟!! " آب سردی بر پیکر تمامی دوست دارن موسیقی و طرفداران محسن چاوشی عزیز ریخت

وی که پس از اجرای شرکت کننده به انتقاد از صدا و آهنگی که انتخاب کرده بود پرداخت گفت " آهنگی که شما انتخاب کرده بودید بیشتر از نظر خوندن با دستگاه و ... هست دیگه . و اینی که دوستان انتخاب کرده بودن از اقای معین ،‌ اونا خوانندن "
حال قضاوت را به خود شما بازدید کننده گرامی میگذاریم
در حالی که بدون شک محسن چاوشی یکی از پرطرفدار ترین خوانندگان داخل کشور می باشد به نظر شما گفتن این گونه جملات آنهم در شبکه های تلوزیونی چه عواقبی در پی خواهد داشت؟

آیا در شرایطی که هر خواننده طرفداران سرسخت خود را دارد که هیچ کدام بنا به عشقی که نسبت به خواننده مورد علاقه خود دارند از موضع خود کوتاه نمی آیند و تمام تلاش رسانه های جمعی از قبیل سایت ها و ... در جهت عدم درگیری لفظی گروه های مختلف با یکدیگر و داشتن روحیه انتقاد پذیری است ،‌این گونه سخن گفتن آن هم توسط شخصیت های بزرگ موسیقی که الگوی بسیاری از جوانان ما می باشند حاصلی جز ایجاد فضای متشنج در بین هواداران خواهد داشت ؟

آیا رسالت این شبکه در پیدا کردن استعداد های جوان با شبکه های دیگر و برنامه های مشابه یکیست؟
آیا فکر نمیکنید وقتی هنرمندان بزرگ موسیقی ایران همانند داریوش اقبالی صدای محسن چاوشی و کارهای وی را همچون چشمه ی جوشان میدانند ، موسیقی نیز امری سلیقه ای است و باید به جای تخریب یکدیگر به سلیقه ی یکدیگر احترام گذاشت؟

برای دانلود فیلم اهانت به محسن چاووشی اینجا کلیک کنید 

 

خیلی صحنه زشتی بود....

من عاشق صدای امید بودم ولی با این کارش نمی دونم چی بگم....